יום שישי, 13 בספטמבר 2013

רפלקציה
הנה סיימנו עוד סמסטר והאחרון לפנינו. לא להאמין שאנו כבר אחרי מחצית הדרך, לקראת הסוף. נתבקשנו לכתוב רפלקציה, לבחון את תהליכי הלמידה אותם עברנו.
לא האמנתי שאוכל לכתוב על בסיס שבועי. המשימה אינה קלה כפי שהיא נשמעת. מדי שבוע אני כותבת על נושאים בהם דנו בקורסים שונים. הבחירה על הנושא עליו אכתוב לא קלה, משום שבסמסטר זה היו מרצים מצוינים שמאוד עניינו והעשירו את תחומי הדעת שלי. ישבתי שעות וחיפשתי  חומר ממקורות מידע מהימנים. נחשפתי לעולמי תוכן שונים ורכשתי ידע רב. בדקתי וחקרתי. עברתי תהליכי למידה משמעותיים עם עצמי למדתי אסטרטגיות חשיבה שונות ורבות. לא פעם הייתי ביקורתית כלפיי עצמי, אך ראיתי שאיני מוותרת. למרות הקושי המשכתי והגעתי לתוצאות יפות כגון בניית אתר לימודי בנושא זהירות בדרכים, בניית יחידת לימוד באנגלית בנושא אני וגופי ועוד. גיליתי שתהליך הכתיבה הוביל אותי לתובנות פנימיות בפן האישי ובפן המקצועי. אני עדיין מרגישה שהחשיפה של כתבתי לכל עדיין קשה ולא נוחה.

אני מאחלת שנה טובה לכולם
בריאות ואושר.

תגובה 1:

  1. דגנית,
    הרשומה האחרונה איננה חלק מהערכת מטלת הבלוג כמו גם תגובתי זו. אני מבקשת להודות לך על רשומה גלויי לב המפרטת את מורכבות התהליך: העמקת התהליך הלימודי האישי מצד אחד אך החשיפה הקשה לך ובהחלט מובנת. גילה

    השבמחק