יום שלישי, 23 ביולי 2013

הפוגה...           

הגדרת המילה הפוגה בויקיפדיה הינה "שלב בעימות צבאי שבו ישנה הפסקת לחימה זמנית, לשם פינוי פצועים, ציון חג חשוב וכדומה, והיא נובעת במידה רבה מעייפות הצדדים הלוחמים. ההפוגה נקבעת בהסכמה בין הצדדים הלוחמים, ולעתים נקבע לה זמן קצוב מראש".
אז נכון, אצלי זה לא בהסכמה ולא נקבע לי זמן קצוב מראש. אך אני מרגישה כ"פצועת מלחמה", תשו כוחותיי ואין לי זמן פנויי לבנותיי ולבעלי היקר. חברותיי אומרות לי שהסיבה לכך היא שאני בעלת אישיות פרפקציוניסטית. נכון כזו אני, אך יש המון יתרונות לעומת חסרונות .
היום אני נמצאת בעיצומו של הסמסטר השלישי, שלב בו אני מרגישה שהגיע הזמן  להפוגה. לא עוד חופש שבו הילדות מתרוצצות בבית ואני צריכה למצוא להן תעסוקה, לא עוד שבוע שבו יש חמש מטלות להגשה והזמן קצוב עד לדקה האחרונה.
כמו בשיר של אריק איינשטיין "לקחת פסק זמן ולא לחשוב, לשבת מול הים ולא לדאוג, לתת לראש לנוח מהפיצוצים, לתת ללב לנוח מהלחצים"... גם אני צריכה פסק זמן, הפוגה לא משנה מה למרות שאני יודעת שכעת זה לא הזמן. מקווה שזוהי רק חולשה קטנה וזה יחלוף ואחזור עם מרץ וכוחות מחודשים.







מקורות:
הפוגה מתוך:
תמונה מתוך:


סרטון יוטיוב מתוך:   https://www.youtube.com/watch?v=-HFFe4GUuFc



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה